Something About Company
Grupul de Presa MediaUno ofera clientilor servicii de promovare, pe de o parte prin publicarea de machete si advertoriale in paginile revistelor pe care le editeaza, iar pe de alta parte ofera promovare partenerilor in cadrul conferintelor pe care le organizeaza.
- Compania activeaza de 17 ani pe piata media din Romania, remarcandu-se prin dezvoltarea de proiecte editoriale de nisa. Are la activ peste 10 proiecte media care au avut drept scop informarea publicului cu privire la domenii de interes precum cel economic, legislativ, al afacerilor externe, al muncii si protectiei sociale, cel medical sau turistic (spre exemplu: Revista de Comert și Industrie, Barometrul Parlamentar, Micul Paris, Barometrul Social, Barometrul Turistic, Barometrul Medical, New Europe, Profit Net)
- Cele mai recente publicatii Mediauno sunt: Excelența pentru Viitor, Barometrul, Barometrul Educatiei.
- Proiectul Excelenta pentru viitor – Revista anuala destinata tuturor celor interesati de performantele companiilor romanesti in domenii precum Energie, Industrie, Fonduri Europene, Medicina, Turism, Agricultura: peste 5000 de exemplare/editie, in limba romana si engleza, peste 500 de destinatii in toata Europa
- Barometrul Educatiei – un ziar unic in peisajul presei romanesti. Distribuit gratuit, lunar, 5000 de exemplare ajung in scoli, licee si universitati
- Barometrul – ziar distribuit cu precadere in Sud –Est
- In tot acest timp, compania s-a implicat, alaturi de institutii publice precum Politia Capitalei in campanii cu mesaj social precum cele de Combatere a Cersetoriei. De asemenea, MediaUno a initiat o campanie de constientizare si informare a populatiei cu privire la Malpraxis.
- Incepand din anul 2005, Compania a dezvoltat doua campanii de promovare a initiativelor si bunelor practici ale Romaniei în mediul extern, prin organizarea de conferinte tematice în tara si in strainatate.
- Campania Succes Romania a avut drept scop prezentarea proiectelor romanesti din domeniul energetic potentialilor investitori si schimbul de bune practici. Peste 30 de conferinte pe trei Continente, peste 1500 de participanti, peste 100 de companii, organisme guvernamentale si nonguvernamentale asociatii profesionale – bilantul sumar al proiectului Succes Romania initial de MediaUno.
- Campania ProfitNet a continuat seria conferintelor cu mese rotunde si dezbateri organizate in Bucuresti si Sibiu – peste 20 conferinte pe teme de Energie